Projekt 6x5 je ve finále, loučí se poslední účastník

Do unikátního marketingového konceptu byli vybráni účastníci na základě jejich aktivit na sociálních sítích a cílového publika, které je sleduje. Důraz byl kladen také na to, jak dokáží odvyprávět příběh a motivovat sledující k návštěvě jižních Čech. Poslední ze šesti účastníků je například bývalá Miss Slovenské republiky Denisa Vyšňovská, kterou časopis Forbes zařadil mezi TOP influencery roku 2022 a 2023. Vyšňovská je známá díky zábavným videím, kterými oslovuje stovky tisíc lidí na Instagramu, TikToku a YouTube. Ta pobyt na jihu Čech okomentovala slovy: “Spousta lidí se žene za exotikou, a přitom tu exotiku máme doma přímo pod nosem. Miluju prozkoumávat to doma na Slovensku, ale také poznávat místa u našich sousedů. Čechy jsou pro mě, jako bych ani hranice nepřešla. Každý kout, který jsme za těch pět dnů v jižních Čechách objevili, mi utkvěl v hlavě a budu na něj s úsměvem vzpomínat. A co bych doporučila nejvíce? Být turistou ve vlastní zemi.”

Cestovatelské tipy od jednotlivých účastníků mohli lidé sledovat nejen na jejich vlastních kanálech, ale také na oficiálních profilech Jižní Čechy. Velká část výstupů byla přesměrována na instagram @jiznicechy, kde i nadále zůstávají mezi uloženými stories, aby se k nim mohli lidé vracet. “Tato kampaň měla za cíl inspirovat návštěvníky k výletu do jižních Čech ještě během letošního babího léta, ale samozřejmě i v dalších sezónách. Také proto jsme obsah uchovali na našich sociálních sítích a na webu jiznicechy.cz jsme k tomu vytvořili speciální tématickou kategorii. Tvůrci odjíždějí a teď je řada na vás, našich hostech, abyste přijeli objevovat krásy našeho kraje,” vyzývá Petr Soukup ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu. 

Flexibilní program na míru

Program pro účastníky společně vytvářely jednotlivé turistické oblasti, které spadají pod jižní Čechy. Podařilo se jim sestavit opravdu pestrou mozaiku zážitků, která zahrnovala nejen místa a aktivity pečlivě vybrané na míru pro konkrétní tvůrce, ale také zapojila různé druhy dopravy. Denisa Vyšňovská se svezla vlakem na známé trati Bechyňka, herečka Michaela Tomešová vyplula lodí do Zoo Hluboká a akční rodina 2OnTheWay pak nasedla na lanovou dráhu na Zadově a ke Stezce korunami stromů na Lipně. Dobrodruh a cestovatel Tomáš Vaňourek využil půjčovnu sdílených automobilů GoDrive ve spojení se střešními stany Roofcamping, aby okusil romantiku jihočeského kempingu.  “Na tomto projektu se nám velmi osvědčil význam destinačního managementu, který je zastoupen v celém kraji devíti turistickými oblastmi. Díky dobré lokální znalosti připravili manažeři z destinačních společností program na míru, který jsme operativně zvládli upravit i dle aktuálního počasí. Kolegům za to patří velké poděkování, protože právě díky jejich práci bylo možné vytvořit pro tvůrce unikátní zážitky,” pochvaluje si fungování destinačního managementu Petr Soukup.



Chcete přispět do diskuze? Stačí se jen přihlásit.

Nejčtenější
1
Post image
2
Post image
3
Post image